Strukturované učení - Metodika zavedení strukturovaného učení pro žáky s poruchou autistického spektra
Kód: 482Související produkty
Detailní popis produktu
Pracovní listy a metodické celky jsou určeny pro vzdělávání žáků v základních školách a v základních školách speciálních a plně respektují individuální potřeby cílové skupiny. Svým tématem zpracování a koncepcí nabízí učitelům metodický postup a náměty pro aktivity při vzdělávání žáků v základní škole speciální.
Vytvořily jsme tento materiál, který může napomoci při přímé práci s žáky, kteří mají diagnostikovanou poruchu autistického spektra. Obsah je volen tak, aby Vám napomohl v počátcích práce s žákem.
Cílem tohoto materiálu je seznámit pedagogy a další pracovníky, kteří s žáky s poruchou autistického spektra pracují, se způsobem zavedení vhodné metodiky práce, která je osvědčeným edukačním postupem.
Přejeme žákům i učitelům základních škol a základních škol speciálních, aby se jim vytvořené pracovní a metodické materiály líbily a práce s nimi přinášela úspěchy.
Ukázka ke stažení ZDE_Strukturované učení
Máte-li zájem o aktuality a novinky z oblasti logopedie sledujte náš blog
Najdete tam spoustu rad a tipů pro logopedická cvičení. Zveřejňujeme také termíny událostí, kde nás můžete potkat s naším stánkem osobně.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.