Náš tým logopedek se opět zúčastnil Pražského logopedického dne: tentokrát 21.9.2023 opět v krásných prostorech Karlovy Univerzity. Přinášíme Vám několik postřehů z letošního konání. Co nás zaujalo v přednáškách? Můžete si přečíst v několika následujících řádcích. Jako každý rok jsme také prodávali našim kolegům logopedické pomůcky. Zajímá Vás o co byl u logopedů největší zájem? Ano i letos frčel FONEMÁČEK.
„Jsem ráda, že jsem se v rámci pražského Logo dne mohla setkat se svými kolegyněmi, které se věnují logopedii ve školství. Jde o velmi širokou problematiku a letošní ročník zdaleka nevyčerpal všechna témata, která při péči o žáky s narušenou komunikační schopností každodenně řešíme. Děkuji za inspirující přednášky a budu se těšit na další setkání, která se budou oblasti školské logopedie věnovat hlouběji.“
Mgr. Veronika Caruso
„Velmi mile nás překvapila přednáška MDDr. Zuzany Marinčák Vrankové o dětské ortodoncii. Paní doktorka mluvila velmi poutavě a vše nám prakticky znázorňovala na fotografiích z praxe.“
„Velmi mile nás překvapila přednáška MDDr. Zuzany Marinčák Vrankové o dětské ortodoncii. Paní doktorka mluvila velmi poutavě a vše nám prakticky znázorňovala na fotografiích z praxe.“
Bc. Karolína Jínová
„Ocenila jsem přednášku klinické psycholožky Mgr. et Bc. Petry Brožové na téma Úzkostné dítě v logopedické terapii. Toto téma nebývá na odborných setkáních prezentováno často, i přestože se s úzkostnými dětmi velmi často potkáváme.“
„Ocenila jsem přednášku klinické psycholožky Mgr. et Bc. Petry Brožové na téma Úzkostné dítě v logopedické terapii. Toto téma nebývá na odborných setkáních prezentováno často, i přestože se s úzkostnými dětmi velmi často potkáváme.“
Mgr. Jana Sedláková
Ráda bych především pozitivně ohodnotila skvělou organizaci Logopedického dne, příjemné prostředí a přednášky, které byly předneseny. Byla jsem velmi potěšena tématem „Dítě s narušenou komunikační schopností ve vzdělávacím procesu“. Tento námět je velmi aktuální, jelikož stoupající počet dětí s narušenou komunikační schopností ve vzdělávacím proudu nám ukazuje, jak nutné je se tomu věnovat.
Mgr. Veronika Držmíšková